Pages

Sunday 16 December 2012

Many thanks to all!

昨日は両親をなくした子どもたちと一緒に過ごしました。
今朝はロンドンのaid for japanのご支援でロンドンホームステイに招待され、成田に向かいました。子どもたちは緊張と期待でゴッチャになった複雑な気分だったけど、まだまだ笑顔をみせてくれていました。震災により全てをなくしてしまった子供たちだけど、その分いろいろな所でいい思い出をつくって、たくましく生きて行けますように。
我孫子のたくさんの温かいママさんたちの気持ちが伝わりますように。
子どもたちに幸あれ!


たくさんのご支援ありがとう。
12月に企画している『我孫子ホームステイ』のご支援目標額にとうとう達しました。
12月23日〜30日、東北から子どもたちが遊びに来ます。
みなさんのおかげでいろいろ所に連れて行けます。いい思い出作りしてきます。
ありがとう。心より感謝いたします。


We've spent one evening with two lovely girls from Tohoku last night. One of them lost everything including both parents, grandparents, and a little brother. They are now off to London with the full support from Aid For Japan. Hope they have a great time in England because they deserve it.

Thank you very much to support us to proceed "Abiko Homestay Program".
We've reached our target!!
We'll spend some quality time with kids from December 23rd to December 30th.
We'll let you know further details later.

Many thanks to all our friends,

Our Woman in Abiko and Our Man in Abiko

No comments:

Post a Comment